24 ΩΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εμενίδου στο Politic.gr: “Αντιδεοντολογική η στάση των ΜΜΕ απέναντι στην Ελλήνων Συνέλευσις”

Εμενίδου στο Politic.gr: “Αντιδεοντολογική η στάση των ΜΜΕ απέναντι στην Ελλήνων Συνέλευσις”

Εμενίδου στο Politic.gr: “Αντιδεοντολογική η στάση των ΜΜΕ απέναντι στην Ελλήνων Συνέλευσις”
Εμενίδου στο Politic.gr: “Αντιδεοντολογική η στάση των ΜΜΕ απέναντι στην Ελλήνων Συνέλευσις”

Μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Politic.gr παραχώρηση η υποψήφια βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της “Ελλήνων Συνέλευσις”, Νανά Εμενίδου.

Η κ. Εμενίδου μίλησε για τα προβλήματα στο χώρο της υγείας, υπερασπίστηκε των υποσχέσεων και των στόχων του πολιτικού φορέα της και μίλησε για τα προβλήματα και τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης.

– Πώς κρίνετε τη διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση;“Η διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση ήταν επιπόλαια, ανεπαρκής, ανοργάνωτη και ασυντόνιστη και οδήγησε την πλειοψηφία των Ελλήνων σε τραγικές καταστάσεις και δυσάρεστα αποτελέσματα. Δεν υπήρξε επάρκεια στην λήψη μέτρων ολιστικής αντιμετώπισης της πανδημίας. Η ενημέρωση, τα οικονομικά κονδύλια και η λειτουργιά των Δημοσιών υπηρεσιών, ήταν προπαγανδιστική, αποσπασματική, φτωχή και επιπόλαια με πολλές αντιφάσεις.

Τα μέτρα αυτά αντί να ανακουφίσουν τους πολίτες τους οδήγησαν σε καταστάσεις φοβίας και πανικού, ενώ χάθηκαν πολλοί συνάνθρωποι μας εξαιτίας της δυσλειτουργίας του συστήματος της Δημόσιας Υγείας. Τα αποτελέσματα αυτής της άσχημης διαχείρισης της πανδημίας  επιβεβαιώθηκαν και από έρευνα που δημοσιοποίησε η εταιρία «Bloomberg», σύμφωνα με την οποία την κυβέρνηση της Ελλάδας έλαβε την 50η θέση μεταξύ 53 χωρών, ως προς τον χειρισμό της για την αντιμετώπιση της κρίσης,

Επίσης επικριτικά σχόλια για την αποτυχία της, στην διαχείριση της πανδημίας, δέχθηκε η κυβέρνηση της Ελλάδος και ο Πρωθυπουργός της και από την στήλη charlemagne του περιοδικού της Μεγάλης Βρετανίας «Economist».

Όλα αυτά συμβαίνουν στην Δημόσια Υγεία, και οι υπεύθυνοι κρατούντες προσπαθούν να δικαιολογηθούν με το ψεύτικο πρόσχημα ότι τάχα δεν υπάρχει δημόσιο χρήμα και η χώρα είναι φτωχή. Βλέποντας όμως τους Κρατικούς Προϋπολογισμούς και τους Κρατικούς Ισολογισμούς των τελευταίων ετών, με έκπληξη και απορία διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν τεράστια ποσά που ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο!

Ως χαρακτηριστικό αποδεικτικό παράδειγμα αναφέρουμε ότι ενώ τα έσοδα του Κρατικού Ισολογισμού του έτους 2019 ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο 160 δισεκατομμύρια ευρώ, τελικά για την Δημόσια Υγεία διατέθηκαν μόνο 4 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου, δηλαδή ένα ποσοστό που μόλις αγγίζει το 0,35%!”

“Απράδεκτη η εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών στα Δημόσια Νοσοκομεία”

– Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι πάσχει η δημόσια υγεία στη χώρα μας;

“Η Δημόσια Υγεία πάσχει σε όλους τους τομείς της. Δεν υπάρχει μέριμνα, δεν υπάρχουν οι απαραίτητες υποδομές, δεν υπάρχει επαρκής ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών, αφού τα χρήματα των Ασφαλιστικών Ταμείων έχουν αδειάσει από την κατασπατάληση και την κλοπή, δεν υπάρχει επαρκές νοσηλευτικό και Διοικητικό προσωπικό, δεν υπάρχουν τα απαραίτητα αναλώσιμα υλικά, στα Δημόσια Νοσοκομεία και στις Υγειονομικές Υπηρεσίες.

Πολλά από τα κτίρια των Δημόσιων Νοσοκομείων παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης. Παρατημένοι προαύλιου χώροι, ξεχαρβαλωμένα κρεβάτια, ρημαγμένες ντουλάπες και κομοδίνα, κατεστραμμένες τουαλέτες, με ελάχιστη έως και καθόλου απολύμανση αυτών.

Η εξυπηρέτηση των ελλήνων πολιτών στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι απαράδεκτη και οι καθημερινές εικόνες που αντικρίζει ο ασθενής που προσέρχεται σε αυτά είναι τριτοκοσμικές. Οι Έλληνες ασθενείς στοιβάζονται σε ατελείωτες ουρές για παρά πολλές ώρες μέχρι να εξυπηρετηθούν. Οι φωνές απόγνωσης, οι διαμαρτυρίες, η γκρίνια, το αρρωστημένο κλίμα, έχουν ωθήσει τους ανθρώπους αναγκαστικά να  καταφεύγουν στον ιδιωτικό τομέα της υγείας με τεράστιο οικονομικό κόστος, σε μια περίοδο που βιώνουν τεράστια οικονομική κρίση”.

– Σε περίπτωση που ο ελληνικός λαός σας στείλει στο Κοινοβούλιο στις επόμενες εκλογές, ποιες θα ήταν οι πρώτες πρωτοβουλίες που θα παίρνατε στον τομέα της υγείας;

“Ο πολιτικός φορέας της «Ελλήνων Συνέλευσις» έχει καθορισμένη δομή και τρόπο δράσης που περιγράφεται στο Καταστατικό του. Ο τρόπος δράσης είναι συλλογικός και δεν στηρίζεται σε ανεξάρτητες πρωτοβουλίες. Στις προγραμματικές δηλώσεις του φορέα, αναγράφεται το πρόγραμμα που θα εφαρμοστεί στον τομέα της Υγείας. Η υγεία είναι υποχρέωση για δωρεάν παροχή της Πολιτείας προς τους πολίτες της και πρωταρχικός τομέας για την Ελλήνων Πολιτεία.

Η Πολιτεία θα προχωρήσει σε τεράστιες επενδύσεις για μία ολιστική κάλυψη των αναγκών υγείας των πολιτών.

Θα εφαρμοστούν οι Προγραμματικές δηλώσεις του Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσης στον τομέα της Υγείας, από τις οποίες έχω να αναφέρω τις εξής:

1. Θα προχωρήσει σε νοσοκομειακές εγκαταστάσεις που θα σέβονται την προσωπικότητα του κάθε Έλληνα Πολίτη για τις πιο ιδανικές συνθήκες παραμονής εντός αυτών.

2. Τα νοσοκομεία αυτά θα καλύπτονται πλήρως από το πιο εξειδικευμένο ιατρικό, νοσηλευτικό και υποστηρικτικό προσωπικό.

3. Τα νοσοκομεία θα κατασκευαστούν σε περιβάλλον τέτοιο που να προάγεται η αισθητική των πολιτών σε ύψιστο βαθμό.

4. Είναι προγραμματισμένο να γίνει ένα κεντρικό εργοστάσιο που θα φέρει την ευθύνη έναντι της Πολιτείας με απεριόριστη δυναμική δημιουργίας και άλλων περιφερειακών εργοστασίων τα οποία θα
κατασκευάζουν φάρμακα με τα καλύτερα αποτελέσματα για τους ασθενείς.

5. Τα φάρμακα αυτά έκτος από φυσικής προέλευσης, που είναι το ιδανικότερο, θα είναι μίξη φυσικής και τεχνικής φαρμακολογίας με τις λιγότερες αντενδείξεις.

6. Εκτός από την λεγόμενη κλασσική ιατρική θα ενισχυθούν μέγιστα οι εναλλακτικές θεραπείες σε αντίστοιχα ιδανικές εγκαταστάσεις για ιαματική θεραπεία, για υδροθεραπεία, φυτοθεραπεία,
αρωματοθεραπεία κλπ.

7. Το κύριο μέλημα της Πολιτείας είναι οι πολίτες της να διαβιώνουν σε ένα περιβάλλον το οποίο να προάγει την υγεία με διατροφή ελληνική- μεσογειακή, με νερό όπως μας το προσφέρει η μητέρα φύση και με καθαρό αέρα.

8. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα απεξάρτησης και αποτοξίνωσης και επανένταξης στην υγιή λειτουργία της πολιτείας για εξαρτημένα άτομα.

9. Θα δημιουργηθούν ειδικά κέντρα περίθαλψης – θεραπευτηρίων για ψυχολογικές ασθένειες με υποστηρικτικά κέντρα που θα παρέχουν εξάσκηση πνεύματος και σώματος με σκοπό την ενεργή λειτουργία του ατόμου στην Ελλήνων Πολιτεία.

10. Η Ελλήνων Πολιτεία θα χρηματοδοτήσει με ό,τι ποσά χρειάζονται για το άνοιγμα των τεράστιων Ελλάνιων θεραπευτικών Τεχνικών. Έτσι θα αναβιώσουν τα θεραπευτήρια σε σύγχρονα Ασκληπιεία στην σωστή τους βάση.

“Ο χώρος των μίντια εκβιάζεται από το καθεστώς της κομματοκρατίας”

– Είστε ικανοποιημένη από την προβολή του πολιτικού σας φορέα από τα ΜΜΕ;

“Δεν είμαι ικανοποιημένη, διότι δεν έχουν προβληθεί καθόλου, ούτε οι Προγραμματικές Δηλώσεις, ούτε η Ιδρυτική Διακήρυξη του Πολιτικού Φορέα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ούτε έχει δοθεί βήμα στους υποψήφιους βουλευτές, ώστε να μπορέσουν να προβάλλουν τις αλήθειες και τις αποδείξεις. Αντίθετα η στάση τους είναι αντιδεοντολογική, με ψέματα και αντινόηση κατά του Πολιτικού Φορέα και του ίδιου του Προέδρου του Αρτέμη Σώρρα, τον οποίο έχουν κατασυκοφαντήσει, χωρίς να δείξουν όλες τις αθωωτικές αποφάσεις υπέρ του. Δεν έχουν ενημερώσει, ούτε έχουν κάνει ούτε ένα ρεπορτάζ για τις εκατοντάδες επιθέσεις που έχουν δεχτεί από παρακρατικούς μηχανισμούς τα Γραφεία των Τοπικών Οργανισμών της Ελλήνων Συνέλευσης”.

– Πώς αξιολογείτε γενικότερα το χώρο των μίντια στην Ελλάδα;

“Ενώ οι συχνότητες ανήκουν στους Έλληνες πολίτες και θα έπρεπε να ενημερώνονται μέσα αυτές με αντικειμενικό τρόπο για όλα τα θέματα που τους αφορούν, ο χώρος των μιντια στην Ελλάδα δεν είναι ανεξάρτητος, αλλά είναι χώρος που ελέγχεται, άλλα και εκβιάζεται από το καθεστώς της Κομματοκρατίας και των ιδιωτών Τραπεζιτών, καθώς είναι δέσμια των δανείων που τους έχουν χορηγηθεί, αλλά και επιδοτούνται με Δημόσιο χρήμα, το όποιο διαχειρίζονται κατά το δοκούν οι κομματικές κυβερνήσεις  για να προβάλουν όσες υποκειμενικές «ειδήσεις» θέλουν να προβάλλουν αυτές μέσω των μίντια, (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά), στους Έλληνες πολίτες. Το γεγονός αυτό έχει δημόσια έχει παραδεχτεί και ο δημοσιογράφος Νίκος Ευαγγελάτος, ο όποιος ούτε λίγο, ούτε πολύ ανέφερε ότι «τις ειδήσεις μας τις σερβίρουν τα Υπουργεία»”.

“Αυτοί που μας κατηγορούν δεν έχουν μελετήσει το καταστατικό μας”

– Αρκετοί κατηγορούν την Ελλήνων Συνέλευσις για εύκολες υποσχέσεις και ανέφικτους στόχους. Τι έχετε να απαντήσετε;

“Αυτοί που κατηγορούν την «Ελλήνων Συνέλευσις» για εύκολες υποσχέσεις και ανέφικτους στόχους, προφανώς δεν έχουν ακόμη μελετήσει και ελέγξει το Καταστατικό, την Ιδρυτική Διακήρυξη και τις Προγραμματικές Δηλώσεις του Πολιτικού Φορέα του Έθνους των Ελλήνων και έχουν κάνει συνειρμούς που παραπέμπουν σε μεθόδους της Κομματοκρατίας.

Όλα αυτά τα έγγραφα του Πολιτικού φορέα έχουν κατατεθεί και αφού ελέγχτηκαν έλαβαν την έγκριση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου με αριθμό πρωτοκόλλου 6199/4-9-2015.

Οι Προγραμματικές Δηλώσεις της «Ελλήνων Συνέλευσις» είναι στηριγμένες επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων. Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ τους. Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού ελληνισμού”.

– Είστε υποψήφια βουλευτής της Α’ Θεσσαλονίκης. Ποιες είναι οι μεγάλες αδυναμίες και ποια τα πλεονεκτήματα της συμπρωτεύουσας;

“Οι μεγάλες αδυναμίες της πόλης της Θεσσαλονίκης είναι οι εξής:

1. Η άναρχη δόμηση του συνόλου της πόλης. Άθλια πολυώροφα κτίρια με διαμερίσματα στοιβαγμένα σαν κλούβια, σπίτια χωρίς αυλές. Ελάχιστα πάρκα, λίγες πλατείες, ελάχιστα λουλούδια, δένδρα, και αρκετά κακότεχνα και αντιαισθητικά οθωμανικά και βυζαντινά κτίσματα.

2. Το τσιμέντωμα και η βρωμιά σε πολλούς δρόμους, σχεδόν όλου του εσωτερικού περιβάλλοντος της πόλης, η έλλειψη πρασίνου, ελάχιστα δένδρα, κλειστά εγκαταλειμμένα μαγαζιά. Ελάχιστοι έως καθόλου χώροι αναψυχής.

3. Το κυκλοφοριακό χάος των αυτοκινήτων και των λεωφορείων, με ηχορύπανση από κορναρίσματα. Οι στενοί δρόμοι που γίνονται ακόμη στενότεροι από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Οι κατασκευές του Μετρό που «δεν λεν» να τελειώσουν. Ο περιορισμός των ελεύθερων Δημοτικών Παρκινγκ.

4. Η δυσωδία, η μόλυνση και οι βρωμιές της παράλιας θάλασσας στο λιμάνι και σε όλη την ακτογραμμή της πόλης.

Τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης απορρέουν από την πλεονεκτική γεωγραφικής θέσης της πόλης, ως κέντρο της Μακεδονίας και στον μυχό του Θερμαϊκού κόλπου και είναι:

1. Αποτελεί ισχυρό τουριστικό πόλο έλξης, εξαιτίας της ιστορίας της που είναι συνδεμένη με την χρυσή  περίοδο των Μακεδόνων βασιλέων Φιλίππου Α, Β και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του φυσικού κάλλους του χώρου εις τον οποίο έχει ιδρυθεί η πόλη, αλλά και του κάλους του περιβάλλοντος χώρου και των γειτονικών περιοχών.

2. Έχει πολλές και σπουδαίες δυνατότητες ανάπτυξης και ανάδειξης σε όλους τους τομείς.

3. Αποτελεί κέντρο με τεράστιες και ανεξάντλητες οικονομικές και εμπορικές δυνατότητες”.

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.